• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • siapa dia?

    2011/02/15
    kami selalu luang masa bersama sampaikan org beranggapan km kembar.
    namun kami tidak.
    saya dan dia dua jiwa yg berbeza.
    apa yg saya suka dia tidak suka.
    apa yg dia suka saya tidak suka.
    kadang2 apa yg saya suka,dia suka tp buat2 xsuka.
    kadang2 apa yg dia xsuka, saya buat2 suka.
    saya selalu dengar ckp dia.
    dia selalu dengar ckp saya.
    dia selalu tunggu saya.
    saya xpernah tunggu dia.
    dia boleh lari kejar bas.
    saya xboleh lari kejar bas.
    dia menangis,saya pujuk.
    saya menangis,susan pujuk.
    dia menangis sbb sedih atau apa2.
    saya menangis sbb geram.
    bila geram saya menangis.
    bila saya menangis dia pergi tinggalkan saya.
    seumpama saya sebiji bola.
    namun dia xpernah tendang saya.
    sebaliknya dia sambut saya.

    itulah dia!
    dan saya!


    sekian terima kasih

    0 comments:

    Post a Comment