• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • kesakitan

    2010/10/18
    salam
    tiada org memahami perasaan aku
    sakit di bumi org
    di mana tiada keluarga di sisi utk menjaga aku
    di sini cuma ada kawan sejati yg setia di sisi
    di sini tiada siapa dpt memahami kesakitan yg aku lalui
    kawan sejati mahupun keluarga yg dicintai
    cuma DIA yg maha mengetahui.
    kesakitan yg aku lalui
    dari pagi hingga ke mlm
    kesakitan yg aku lalui seorang diri
    kesakitan ini bukan kesakitan biasa
    namun ianya memberi pengajaran kpd aku
    membuat aku berfikir
    betapa pentingnya setiap anggota ciptaan DIA
    membuat aku berfikir
    betapa susahnya manusia yg tidak sempurna
    seminggu ini banyak mematangkan aku
    bagi aku ini adalah sebahagian cabaran dlm hidup aku
    mungkin ada hikmah di atas apa yg terjadi.

    0 comments:

    Post a Comment