• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • mama,,,,,,saranghae!

    2011/03/23
    23-03-2011

    hari yg bersejarah dlm hidupku.
    sbb hari ni hari jadi mak kesayangan aku.
    so aku agak sedih sikit sbb wish lambat sikit..
    masa kat kolej td dah ingat dah tp xde krdt la pulak.
    nak pinjam fon kwn,,,segan.
    bila dah balik tu,,penat n terlupa.
    bila tengok fon,baru nmpak bapak aku hntar msg yg berbunyi..
    today is ur mom bday..please wish for her....
    rasa nak nanges je sbb mesti mak sedih kalau anak kesayangan dia ni xwish.......
    nak kol time tu xleh sbb malaysia kul 3-4 am..mesti mak tengah tidur..
    xnak la ganggu mak tidur..
    nanti lps dah dengar suara anakanda yg merdu ni..
    mesti mak aku xleh lena balik...
    so tunggu malaysia kul 6 am..
    terus kol....
    daripada suara mak..aku tahu dia seronok...
    i can feel it...
    but i am happy because i know she is happy........


    mama,,happy birthday!!!
    semoga mama panjang umur,sentiasa sihat dan seronok2 selalu.
    awin minta maaflah ya mama kalau selama ni ada buat mama sedih atau ada salah dan silap...
    u are my bes-test mum in this whole wide world..walaupun dulu mama garang......tp i love you so much....to the max.....................................mama,,,saranghae!!!!!!!!!i love you........tunggu awin balik k............nak kiss pipi mama n pelukkkkkkkkkk n nak bg hadiahhhhhhhhhhhh....wait for me mama.......




    <3>

    from,,
    awin~

    0 comments:

    Post a Comment