• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • bestfren aku bukanlah segala2nya bagi aku

    2011/04/02

    (gambar aku n besfren aku)

    salam semua.
    hari ni mud ok je sbb baru lps mkn murtabak megi..sedap tau!!
    smlm pun seronok sbb makan kat MargaretRule ngn ninis,ajar,ayat n intan..
    ninis masak pendang ikan..wah mmg sedap la..kak ajar plak masak sayur goreng..
    ngn lauk2 lebihan smlm pun terhidang siap..mmg enjoy la mkn tu cuma kena kalut2 sikit
    sbb lps tu semua ada kelas..tp apa2 pun enjoy...

    benda yg xenjoy ialah lps balik kelas tu la..

    aku saja la nak bgtau semua org kat dunia ni..
    aku mmg ada besfren kt sini..
    di mana kami berkepit 24 jam sampai org kata km kembar..
    tp hakikatnya.besfrenku bukan la segala2nya dlm hidup aku ni..
    sampai aku xperlu org lain dlm dunia ni..
    ada jugak manusia yg ingat aku ni kalau ada besfren aku xingat dunia.
    xtau siapa ada dlm dunia ni..
    aku rasa org yg berfikiran mcm tu adalah org2 yg jahil dan bodoh..
    kalau aku agung2kan besfren aku..maksudnya aku xakan bergaul ngn kwn2 lain..
    aku survive ja kat primary school visit aku walaupun besfren aku xsatu group ngn aku..
    aku survive sampai ke peringkat kolej walaupun kami xpernah dpt segroup sekali..
    aku ok ja..hidup ja dgn aman damai..masa school visit aku happy ja..siap boleh gelak2 lagi..
    xcaya kalau, tanya la ayat,anna,ajar,..diorang semua satu group aku..xdk pun aku nanges mcm baby..xdk pun,,sebaliknya aku happy ja..
    kat kolej boleh tnya sanak..aku satu group ngn dia.aku enjoy ja.siap lepak mkn doritos lg..kan sanak??

    so aku xsuka org yg kata besfren aku adalah segala2nya bg aku.
    no way!aku bukan hanya perlukan besfren aku ja dlm dunia atau hidup aku ni..
    aku perlukan ramai org lagi..
    cthnya:
    aku perlukan family aku.
    aku perlukan kwn2 tesl yg lain.
    aku perlukan kwn2 aku yg lain jugak.
    aku perlukan keimanan.
    aku perlukan makanan n minuman.

    bukan aku hidup ni utk perlukan besfren aku SAHAJA!

    org yg kata mcm tu org bodoh ja bg aku.

    aku kata mcm ni sbb aku tau..ada setengah manusia yg berfikiran mcm ni

    mybe ada org jeles kot sbb diorang xdk besfren mcm aku..HAHAHAHA..

    padan la muka kau..

    itu je la.
    kesimpulannya aku syg semua kawan2 aku.xkira umur,warna kulit,warna rambut,agama, keturunan dan apa2 ja..

    saranghae kawan2!!!

    1 comments:

    1. sankun said...:

      betul2...asik makan doritos lepas skip 30 minit terakhir kelas..heheheh..:P

    Post a Comment