• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • nobody's perfect

    2011/04/07
    hari ni aku sedih.
    kena bangun awal walaupun kelas lambat.
    dalam satu jam setengah aku kena:

    kemas katil
    vacuum bilik
    goreng popia
    goreng karipap
    basuh tupperware
    ikat sampah recycle
    ikat sampah yg busuk
    turun buang sampah
    naik atas balik
    lapkan minyak popia dan karipap
    amek plastik nak letak popia dan karipap
    cari beg utk bubuh hadiah,tupperware ejat dan popia
    tulis notis ckp lampu rosak dan tampal kat depan bilik
    mesej tikah
    mandi
    pakai baju
    bubuh popia dan karipap dlm plastik
    kemas bag dan amek fail
    masuk bilik balik,lapik kain batik kat depan pintu sbb air pepsi tumpah xkering
    pakai kasut
    kunci bilik
    lari tunggu bas

    penatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    mai universiti nk discuss presentation
    tengok2 salah slide yg aku prepare tu
    pastu masuk kedai makanan.aku bodoh pi keluar
    aku xdk duit
    lain kali xleh guna kad ja
    duit kena ada dlm purse
    lapar gila la
    bertahan awin sampai kul 6.
    anggap puasa je la
    tu la,dah tau nak duduk lambat xnak bawak bekal
    padan muka






    xdk mud.mesti present stg muka garang.

    0 comments:

    Post a Comment