• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • hmmmmmmmmmmmmmmmmm

    2010/12/17
    aku sambung balik sbb xleh tidur la.
    sbb apa aku geram.
    sbb apa kena geram?
    sbb aku penat la.
    aku dh xlarat nk fikir positive mcm yg kwn aku suruh.
    aku penattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt la wei
    aku manusia bukan robot.
    aku buat salah jugak dlm dunia ni.
    aku manusia yg slalu buat salah.
    adanya manusia lain di dunia ini:
    utk teman aku,nasihat aku,jalan sebelah aku.
    tp bukan bg pressure kat aku ok.
    aku penatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    penatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    aku baru nk enjoy cuti aku
    mmg enjoy punya best gila ah
    rasa nak guling2.
    aku pun xtau la nk tulis apa.
    aku manusia
    bukan robot.
    aku ada perasaan bukan mcm robot.
    aku buat benda baik jgn la nak tegur222222222222222
    aku buat benda jahat xyah tergur..sepak je terus.
    aku buat benda baik kena la bsyukurrrrrrrrrr....
    sbb dpt kwn baik mcm aku.
    xhargai lg ke?
    penat la









    dlm teks di atas perkataan apa telah ada unsur repetition

    a) geram
    b) penat
    c) robot
    d) aku

    hahahaha.
    jwb la


    kalau lupa password tension x?
    aku masak xsedap tension x?
    kalau kita buat slh then xreti nk minta maaf tension x?
    kalau rsa nk berak tp dok tahan tension x?

    jawab la.








    0 comments:

    Post a Comment