• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • geli~

    2010/06/26
    salam semua..aku nk cita kt korang benda apa yg paling aku geli sepanjang aku hidup 20 tahun 5 bulan 27 hari di bumi ni..semua org pun mesti ada geli-geli pada sesetengah benda sama ja mcm aku..sbb kita ni manusia..adalah normal ja kalau nk geli-geli kat benda2 atau apa2 saja..okeh aku mula ya..


    1. CICAK


    aku geli sangat2 kat cicak mungkin sbb kelembikan badan dia yg mcm getah kot..eeeeeuwwww geli la..pernah la sewaktu umur aku dalam 19 tahun mcm tuh aku nak p toilet, tp bila buka pintu aku nampak cicak..terus aku lari dan xjadi pi toilet..hehe..betapa gelinya aku kat cicak kan..dan nasib baik la umah aku ada lagi satu toilet kat bilik parents aku so terpaksalah aku menumpang jap sbb geli gila kat cicak..geliiiiiiiii!!!

    2. SEMUT BANYAK2



    tengok ni pun dah geli okeh..tp yg ni xbrapa banyak sangat la..kalau yg lagi banyak tu lagi la aku geli..sbb apa geli??sbb aku asyik terbayang benda alah tu ada kat muka atau badan aku..oh tidak!!!!geli geli geli~

    3. BENDA YG BERLUBANG-LUBANG



    gelinya!!!yes aku geli tengoknya..xleh tengok tp dah tertengok..mcm mana nk buat ni??geli sangat..xtau napa..

    4. AIR

    geli air??apa tu?mcm pelik ja bunyi nya..ya mmg pelik..maksud geli air tu mcm geli benda2 yg basah tu..bukannya aku geli org yg kena tangkap basah tu..ish3..bukan bukan bukan..itu biarlah kat diorang.aku geli air tu ialah aku geli sangat bila kaki aku terpijak air..cth bila masuk dlm toilet rumah makcik ka kwn2 ka even toilet rumah sendiri yg xmemerlukan kita pkai selipar toilet aku akan geli nk pijak air kat lantai toilet tuh..sbb tu aku suka masuk toilet hotel yg kering2..mmg best..bukan toilet ja..kadang2 kuar jalan2 pastu hujan..aku ni plak suka kuar pkai selipar jer..pastu bila dah hujan kaki kna air kan??kaki dah basah kan??ya allah gelinya..xtau sbb apa..maybe aku geli sbb aku dah set otak aku yg air yg aku pijak tu kotor sangat kot..then aku geli gak bila seluar yg aku pkai tu basah kat bawah2 kaki tu sbb terkena air..especially kalau masuk public toilet yg kotor..rasa nak beli seluar baru ja..hehehe..kadang2 spec basah terkena air hujan pun rasa geli gk..kalau stoking basah jangan cakap ar..geli giloss...ntah pape ja aku ni kan?nk bwat mcm mana dah geli..hahaha :)

    5. PEREMPUAN SMOKE


    xsuka tengok pompuan smoke xkiralah yg muda ke yg tua..rasa sangat2 menggelikan..kalau laki hisap rokok tu dh biasa tengok so xjadi masalah sangat..xde la benci atau geli kalau tengok laki yg smoke tp kalau pompuan yg smoke trus aku pandang rendah je kat dia wlaupun dia dah bergelar datin sekali pun..wlaupun dia dah bertudung labuh gk tp dia smoke aku tetap pandang rendah kat dia..aku xtau napa aku mmg xleh tengok gambar atau tengok realiti pompuan yg smoke..aku ada RAMAI sangat kawan2 pompuan sekolah lama aku yg smoke..even smoke depan aku..i just can't stand it..xleh la rasa jijik sangat..pernah sekali tu xingat sem brapa,sem 2 atau 3 la..time tu dah start cuti sekolah la..smpai umah ptg tu then malam aku dan parents kuar mkn kat kdai makan la..aku pun order la nasi goreng paprik sbb kedai tu famous nasi goreng paprik dia..aku pun lapar dan xsabar nak mkn..sekali tu aku ternampak meja depan aku melayu la..semua bertudung..ada la seorang makcik tua, dia boleh dikatakan nenek la sedang hisap rokok lepas habes makan..aku terus jadi xlalu makan okeh..sbb rasa geli yg amat sangat.. mmg mlm tu aku xhabes mkn nasi goreng yg sedap tuh..so aku sangat2 la berharap yg aku tidak akan menyentuh benda alah tu..aku berharap Allah s.w.t menjauhi aku daripada benda2 xelok mcm tuh..amin!

    2 comments:

    1. Anonymous said...:

      eeee gelinye wiwin..aku pon tak bole tgk benda berlubang2.wekssss.naik urat jantung n bulu roma aku.wekssssss.

    1. ~muka ketat~ said...:

      aku taw..masa aku buat ni teringat k.lang la..ingat nk letak gmbar tebuan yg mcm hari tu..takot k.lang geli smpai xleh mlawat blog aku. hehe

    Post a Comment