• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • tagged from NANI and YUN ANIS~

    2010/06/26



    1) kamu paling syg sape??

    ::parents::
    (mama & bapak)
    ::family::
    (abg~hisham,nizam)
    (kak~ina,alin)
    ::anak saudara::
    (sarah safiyyah,aisyah kamilia,farhah irdina,afiq haikal,raihah durrani,ahnaf danial,akil danish)
    ::bestfren/roomate::
    (asma hani)
    ::friends::
    ::dan semua org yg syg saya::




    2) ape yang paling kamu suka buat??

    ::makan::
    (tanpa makanan siapalah aku)
    ::tidur::
    (tanpa tidur terjejaslah kesihatan aku)
    ::0n9::
    (tanpa 0n9 xwujudnya blog aku)
    ::membaca::
    (tanpa membaca rendahlah pengetahuan aku)
    ::tengok movie::
    (tanpa movie tak seronoklah hidup aku)
    ::suap org makan::
    (especially anak2 saudara &asma ^^)
    ::kepak2 jari::
    (benda 1st yg dilakukan selepas bangun tido)
    (nikmatnya Allah saja yg tahu :P)
    ::menolong org::
    (especially org yg ada masalah)

    3) amende yg boley buat kamu jadi boring tahap dewa??

    ::dengar kuliah yg bosan::
    (cth yg terbaik bila dengaq kuliah kat BTN)
    {siyes xdpt nk menolong,wlaupun dah mkn gula2,soh org picit2 tgn, still terlelap 100 kali gk}
    ::xdk kawan nk ajak kuar jln2::

    p/s~kalau kat rumah xboring sangat sbb akan cari kerja utk dibuat..
    for example:makan,sembang ngn mama,tengok tv,berjogging dan sebagainya

    4) kalo p kfc xpun mcd, ape plg korg suka mkn, dan sebab suka makan tue??

    ::KFC::
    (chezzy wedges: extra cheeeeeeeeezzzzeee!!!)
    ::McD::
    (fries cicah chocolate sundae)
    {wajib try okeh..sumpah sedap!}
    {sbb suka makan: sedap dan nikmat!}

    5) kamu minat sejarah x??

    ::minat gila-gila::
    (sewaktu form 1,2,3)
    ::minat jer::
    (sewaktu form 4,5)
    {sbb nak score SPM}
    ::tak minat::
    (sbb dah lama tinggalkan)


    6) bg satu teka teki serta jawapan skali..pastikan betul2 lucu atau misteri..

    soalan: binatang apa terer karate?

    jawapan: KUDA BELANG
    (cuba kira berapa belt hitam dia ada??)
    hohohoho :)

    7) banyak2 rumah, rumah ape idaman korang??

    ::banglo tepi tasik dan sawah::
    (kalau anak ramai)
    sbb aku xpernah dibesarkan di sawah dan xada kampung yg ada sawah, jadi aku nak anak2 aku kenal dan hidup di sawah.
    rumah pilihan: kak lang (dikelilingi sawah yg hijau)
    sbb aku takut air yg amat sangat walaupun suka tengok air terjun dan sebagainya, jadi aku nak anak2 aku xtakut air dan menjadi perenang terhebat dunia mcm daniel bego :D
    rumah pilihan: rumah yg besar2 di depan tasik darul aman :)

    ::apartment::
    (kalau anak sikit)
    senang sket sbb xpenat nak main kejar2.. :P

    p/s~xsuka rumah besar tp kosong jer tp suka rumah yg kecik comey tp penuh dgn perhiasan dan perabot


    8) tag 5 orang blogger lain..

    ::akmar nabila::
    ::sanak::
    ::tqah::
    ::afza pon::
    ::kak lang syg::


    0 comments:

    Post a Comment