• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • saya dan BUNGA~

    2010/06/27
    hai..salam semua..nama aku awin dan aku suka bunga..anda suka bunga x? suka

    la suka la.. sbb bunga sangat cantik tau..dulu msa aku muda2 lagi (bajet dh tua

    skrg) aku xsuka bunga sbb aku rasa org yg suka bunga tu hanya la org yg tua dan

    bergelar makcik..tp skrg berbeza..dulu dan skrg mana sama..ataupun sbb aku

    dah tua dh skrg ni,sbb tu aku suka bunga..haih.aku pun xtau sejak

    bila kesukaan aku terhadap bunga membuak2..aku just nak share ngn korang

    semua koleksi peribadi gambar bunga..nak x??kalau xnak pun layan je la k..

    :)

    bunga warna warni..sukanya :)




    i like the colours :P




    merah dan hitam..cantikkan?? yes!!




    brooch bentuk bunga~ cute



    bunga2 di atas kad.sesuai utk yg tersayang :P



    kek bunga!!!!cantik kan??nti bday aku tolonglah beli kek ni sebijik..tp bunga yg boleh makan ye :)



    itu saja utk koleksi kita kali ini..berjumpa lagi di lain hari okeh..harap korang

    semua terhibur dengan koleksi koleksi bunga yg amat sangat CANTIK ya..terima

    kasih semua..bye2~



    2 comments:

    1. FiLKEeDa'S BeBeLan.. said...:

      hye wiwin secantek bunga n kak lang seayu kupu2.hahahah.sepadan kan kite dua??kih3

    1. ~muka ketat~ said...:

      kak lang seayu kupu2??tp xpalah sbb kak lang madu wiwin,wiwin terima ja..hik3

    Post a Comment