• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • kebahagiaan dalam perpisahan

    2010/07/14


    salam semua.mesti kenal kan mamat atas ni la juara af8..nama dia shahir.
    aku xtau gk napa aku slalu minat laki2 yg ada aura2
    islamic mcm shahir,dulu mawi (skrg xdah), remy ishak (dlm cita nur kasih)
    dan ada la dua tiga org lagi yg namanya perlu dirahsiakan..hehe


    so,sbb xde kerja dan serabut pikir pasal borang,dua orang anak menakan aku
    iaitu sarah ngn aisyah asyik tergila2 lagu ni siap hafal okeh.
    aku xkuasa la nak hafal,sekadar dengar boleh la.
    sedap la jugak suara dia.lgpon aku mmg minat dia dari minggu pertama lagi..
    so aku saja la nk letak lirik lagu dia kat sini..
    supaya senang la anak menakan aku nak nyanyi..
    sbb ada lirik depan mata depa :)
    aku mmg makcik yg baik :))))

    hahaha





    LIRIK LAGU KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN – SHAHIR AF8

    Tak perlu ucapkan sepatah kata
    Kerana lantang terbaca dari muka
    Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
    Mungkin magisnya sudah hilang

    Tak perlulah kita mencuba lagi
    Betulkan kesilapan perhubungan ini
    Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
    Manakah agaknya cinta kasih?

    Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
    Bunga yang layu pada musim luruh
    Yang dulunya mekar disinar suria
    Bila sudah kering pasti akan gugur
    Seperti cinta kita yang jelas ternyata
    Semakin lama semakin rekah
    Menimbulkan tanya apa mungkin kita
    Temu kebahagiaan dalam perpisahan

    Tiap titis airmata kau tangiskan
    Ku dah cukup menampung selautan
    Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
    Kerana cuba menafi realiti

    Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
    Bunga yang layu pada musim luruh
    Yang dulunya mekar disinar suria
    Bila sudah kering pasti akan gugur
    Seperti cinta kita yang jelas ternyata
    Semakin lama semakin rekah
    Menimbulkan tanya apa mungkin kita
    Temu kebahagiaan dalam perpisahan





    tujuan video ni sbb senang jugak budak2 ni nk nyanyi
    siap ada lirik lagu display taw :P


    video

    3 comments:

    1. syuddecantik said...:

      Aku x minat AF dan x penah tgk pun. Tp kdg2 mamat ni keluaq kt tv, aku jeling2 gak. Hehe. Mybe sbb dia hnsem lg dr mawi kot. :P

    1. Nurul Anis said...:

      hehehe...patotla aq da lupe shahir.
      aq da ade korea..=)

    1. ~muka ketat~ said...:

      syud~samala..dulu masa af mula2 start aku suka tengok la. tp bila dh lama aku mula bosan tp aku jeling2 gak kat si shahir ni.mungkin sbb dia hensem dan ada ciri2 islamic tu buat aku suka :)
      nisa~sampai hati hg curang kt shahir?jgn curang kt baim wong tau..skrg aku excited nk tengok BBC..kdng2 siap tengok ulangan lagi :P

    Post a Comment