• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • anak menakan

    2010/09/16
    salam semua.
    nama lain bg anak menakan ialah anak sedara.
    saya ada 8 anak menakan.
    saya sudah menjadi makcik sejak tingkatan 3.
    tp saya masih muda.
    dan anak menakan saya xpanggil saya makcik.
    diorang panggil saya aunty awin.
    hehe..
    sbb saya comel.
    jadi kesemua anak2 menakan saya comel.
    mereka nak tiru muka saya.
    jadi sebelum fly ke negara org,
    saya telah menangkap gambar2 comel mereka utk tatapan semua.

    saksikan!

    ANAK MENAKAN abg pertama

    sharifah farhah irdina bt syed hisham




    sharifah raihah durrani bt syed hisham



    sharifah aliyah umaira bt syed hisham

    xde gambar sbb baru je lahir


    ANAK MENAKAN abg kedua

    sarah safiyyah bt syed nizam




    syed afiq haikal bin syed nizam




    ANAK MENAKAN kakak ketiga

    aisyah kamilia bt mohd saufi




    muhammad ahnaf danial bin mohd saufi



    muhammad akil danish bin mohd saufi



    semua COMEL kan?
    ini kerana mereka ikut iras2 wajah saya!

    sekian!
    terima kasih!


    mama,irdina,saya,durrani,bapa

    0 comments:

    Post a Comment