• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • sedih.sayang.benci

    2010/09/24
    salam semua

    sedih!
    semua pernah dengar perkataan sedih kan?
    senang ka hati nak sedih?
    org xngaji sekolah pun boleh jwb
    tp nak buat mcm mana?
    sedih tu bukan aku yg nak
    dah nak sedih
    apa aku boleh buat?

    sayang!
    semua pernah dengar perkataan sayang kan?
    senang ka nak sayang org?
    org bodoh pun boleh jwb
    so,kenapa org yg aku sayang....
    suka buat aku benci diorang?
    kenapa diorang xreti nak hargai perasaan sayang aku tu?
    bukan aku suka2 nak sayang2 org
    tp dah perasaan sayang tu nak jugak muncul
    apa aku boleh buat?

    benci!
    korang pernah dengar perkataan benci kan?
    senang ka nak benci org?
    org bengap pun boleh jwb
    kenapa ada org suka buat perangai yg mudah utk kita benci
    bukn aku suka2 nak benci org
    tp dah perasaan benci tu nak jugak muncul
    apa aku boleh buat?

    tips utk hari ni!
    jgn sesuka hati buat org yg sayang anda sedih
    sbb bila sedih dia akan mula membenci diri anda.

    kenapa anda suka buat org yg sayang anda sedih?
    kenapa tidak buat org yg benci ada sedih?

    FIKIR!


    0 comments:

    Post a Comment