• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • awak :(

    2010/09/05
    assalamualaikum awk

    saya nak gitau awk

    saya tak sihat sejak kebelakangan ni

    saya nak gitau awk td saya xpuasa oo

    saya nak gitau awk sbb apa saya xpuasa td

    masa sahur saya rasa saket perut sngt

    rasa mcm nak termuntah je awk

    saya xde selera nk mkn,awak

    tp saya tengok muka mak saya

    mata dia sedih je kalau saya tak makan

    mak ckp,awin makan

    awk,tp saya xnak makan

    saya berlari ke besen utk nk muntah awk

    tp muntah saya degil awk

    dia xnk kuar

    awk nak tau?

    sbb mak lah saya makan

    awk tahu saya mkn apa?

    saya mkn roti je awk

    saya xde selera awk

    tp mak saya soh mkn dua keping

    saya mkn jugak awk

    sbb kesian kat mak saya

    lps mkn saya terus naik atas awk

    saya xsempat nk tlg mak kemas meja awk

    awk nk tahu sbb apa?

    sbb saya nk termuntah awk

    saya pejam mata dan cuba tidur awk

    tp xboleh awk

    saket perut mcm ada angin bnyak awk

    saya bdoa dlm hati supaya tak saket lg

    tiba2 awk

    terasa nak muntah awk

    saya lari ke toilet awk

    kuar bnyak,awk

    saket sngat, awk

    pedih masuk hidung,awk

    lps tu kuar lg,awk

    lps kumur2 kuar lg,awk

    perut saket sngt awk

    tuhan je yg tahu saket dia awk

    awk,,saya muntah bnyak tau

    awk tau nape saya sedih??

    saya sedih sbb

    saya muntah selepas 5 min azan subuh berkumandang awk

    awk saya xpuasa

    so kpd awk2 di luar

    take care

    doakan saya cepat sembuh k awk

    awk,,tau x mak saya sedih?

    dia ckp nti kt sana sapa nk jaga saya

    saya kata xpe, ada awk

    awk, nti jga saya kt sana tau

    bye awk

    saya xsihat lg ni

    saya saket perut lg ni

    awk, saya nak tidur dulu k

    gdnyte awk


    4 comments:

    1. hunnyhanani said...:

      cepat2 sembuh ye dear~~
      nt kt sne ktorg ad,dun worry k..
      klo hg nk,hri2 ak menapak p blik hg..

      tke care ye~

    1. selipar biru said...:

      get well soon ya awin... =)

    1. ~muka ketat~ said...:

      nani~ok awk.nti awk slalu lepak bilik saya tau :)

      aina~thanks awk!! :P

    1. Nurul Anis said...:

      awak,,,,,,jaga diri.

    Post a Comment