• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • pertemuan tak dijangka

    2010/09/07
    salam semua.apa khabar?sihat x? (mcm la korang boleh jawab).hehe

    ok2 motif hari ni sangat best..

    ni nak cerita ke public la jugak..

    td lps penat2 pck brg,nak print la offer letter dan segala2 tu..

    tp printer mmg buat hal dah..

    xheran la..dari ipda lg..

    printer rumah dah berzaman rosak..

    so aku nk print kt luar (kt kedai la kan)

    aku yg cerdik ni lg baik dan comel ni,,,

    bawak rm 1o ja

    almaklumlah,aku kan kaya gila..

    pastu print bnyak plak.

    kedai tu plak mahal,tp location sekentut ja ngn rumah (dekat la)

    pastu alang2 aku cuci gmbar skali..

    mmg xcukup duit la jawabnya..

    rm10 harus dibayar sebagai deposit..

    nseb baik akak tu baik dan cun jugak..

    pastu depan kedai tu bazar ramadhan..

    sedih!!!!dpt jln2 tengok je sbb xdk duit :(

    semua kempunan (buah melaka, ayam panggang, murtabak, mcm2)

    jln2..

    jln2..

    jln..

    tiba2,aku terjumpa ex aku masa darjah6~

    my first bf eva..cinta monyet la katakan.hehe

    tp best woo..main antar2 surat..

    posmen yg hantarkan..kahkahkah

    main usha2..kelas agama kitorang sama..

    mmg best ah..

    rindu plak saat tu..

    bila dikenang balik..lawak ok..

    bila juma tu dua2 mcm terkedu n xtau nk buat apa..

    pastu dia pandang aku..

    aku pandang dia..

    dua2 kalih muka xtegur sapa

    segan ok..

    tp aku yakin tu adalah dia..

    tetap pendek mcm dulu..

    tp yg penting HENSEM~

    smpai skrg hensem mcm dulu..

    kira aku punya taste masa darjah6 not bad kan?

    nak tau nama dia x?

    sheikh muhammad asyraf elley..

    sedap dan panjang kan?

    ye aahh..

    km penah contact dulu masa lps break...

    tp sbb dia dh ada awek baru skrg..

    so mcm tu la..

    tp seronok la dpt jumpa dia secare xsengaja..

    itu ja motif utk hari ni..

    so,esok perlu pi bazar lg tak?

    erm tengok dulu k..

    heeeeeeeheeeeeeeee :D


    0 comments:

    Post a Comment